- Tret de sortida del “Jazz a la Fresca” encapçalat per l’experimentada vocalista Marian Barahona (dv 11) i l’històric saxofonista Pau Casares (ds 12).
- Jazz Terrassa proposa sopars a la fresca i una sel.lecció de refrescants cocktails per acompanyar les propostes musicals.
- El cicle d’estiu s’allargarà fins el 26 de juliol amb propostes com la de Claire Martin Quartet, Sant Andreu Dixie Band, Èlia Bastida Quartet i Stand’eswing.
Novament, el Pati de la Nova Jazz Cava es transforma en una terrassa resguardada de sorolls i trànsit, on poder gaudir tranquil·lament de bona música els capvespre de juliol. Una experiència que combina música en directe amb gastronomia, còctels variats i begudes refrescants, a partir de les 9 del vespre. S’ofereixen sopars lleugers de la mà dels gastrònoms Jordi Cuina i L’Artesana, a banda d’entrepans variats.
La cantant del Baix Llobregat Marian Barahona és l’encarregada d’obrir, divendres 11 (22h), la primera de les actuacions envoltada de músics i amics amb els que ha col.laborat al llarg dels 25 anys de trajectòria. La Marian Barahona Blues Reunion és una trobada d’instrumentistes essencials en l’escena actual del blues de Barcelona liderats per una de les veus catalanes més singulars.
Premi Jazzterrasman amb nou material discogràfic
El primer disc com a líder de Pau Casares era pràcticament una qüestió de justícia històrica. El saxofonista i clarinetista de Barcelona, després de gairebé 50 anys de carrera, presenta Sobretaula a casa (The Changes, 2024), un disc produït pels seus fills, Lluc i Joan. Membre històric de La Vella Dixieland, Casares s’exposa en plenitud de facultats tant al saxo tenor, alto i clarinet navegant perfectament entre els diferents estils de la història del Jazz i acompanyat de la flor i nata de l’actualitat jazzística catalana.
Darreres Jam Session de la Temporada a l’interior de la sala
Darrera oportunitat per gaudir de les Jam Session en el marc de la Temporada Estable. L’escenari principal, a l’interior de la sala, acollirà a partir de les 22h quatre propostes que obriran sessió: Quim Anglada 4tet (10/7), Òscar Garcia Banqué Grup (17/7) i Memento Mori (24/7) que posaran el punt i final a les sessions de club dels dijous amb una versió renovada de jazz electrònic.
Més informació dels concerts del “Jazz a la Fresca” en aquest enllaç.